torsdag, maj 15

Outlet-fynda en Miu Miu-Nordman



Outlet-feber: Märkvärdiga märken till låga priser skruvar omdömet. Dagens besök i Nitty Grittys Outlet-butik var ett paradexempel på det. Visserligen hittade jag två riktiga klipp till min lillebror, en Martin Margiela-duffel och en Olivier Spencer-jacka, men själv kom jag hem med Nordmans gråsvarta stickade tröja. Det var min kollega Anna som sa det när jag kom tillbaka från lunchens outletorgie: ”Fin medeltidsstil”. Och genast såg jag att jag köpt en Miu Miu-Nordman.

9 Kommentarer:

Blogger SweJens skrev..

En bild. Som du tagit. Själv?

15/5/08 22:08  
Blogger André Johansson skrev..

Med mobilkameran. Inte Py Bäckman-klass direkt.

15/5/08 22:11  
Blogger Nicke skrev..

Tjena Stekarn!

Kul å läsa din blogg. Den verkar djuplodande:) Allt bra med Avestas egen Jean Michel Saive? Lirar du nå pingis nuförtiden?

Själv bor man i sthlm numera, men lirar fortfarande i Hedemora...och ja, Göran W är fortfarande ordförande:)


/Nicklas J

18/5/08 14:16  
Blogger André Johansson skrev..

Hej Nicklas!

Kul att du hittat hit.

Ingen pingis för mig numera. Jag och Joacim Eriksson (du vet han den skäggiga och långhåriga proggaren från Mockfjärd) spelar dock en del squash. Du får höra av dig ifall du vill ha en lektion...

19/5/08 09:33  
Anonymous Anonym skrev..

Jag kan tänka mig att både pingisproggaren och David W kan vara intresserade av den här klädtrasan. Har de hört av sig?

19/5/08 13:31  
Blogger André Johansson skrev..

För at inet tala om hela jävla Gycklargruppen! Men ingen har hört av sig än.

19/5/08 14:40  
Anonymous Anonym skrev..

Det tar tid att smälta ett så starkt intryck som det här plagget ger. Det ångar verkligen av blöt katolsk vadmal och lukt av pålat lik i torvmosse om den här tröjan. Förbannat fint. Var det Fruit of the Loom sa du?

20/5/08 14:24  
Blogger André Johansson skrev..

För en tusing är tröjan din!

21/5/08 14:19  
Anonymous Anonym skrev..

trodde att du kanske blandat ihop Almedalsveckan och Medeltidsveckan

18/6/08 08:58  

Skicka en kommentar

<< Home